NaszBank ico m

 

Bank Spółdzielczy w Wysokiem Mazowieckiem udostępnił swoim klientom Aplikację mobilną Nasz Bank. Aplikacja umożliwia obsługę rachunków bankowych Klienta (użytkownika serwisu bankowości elektronicznej) za pośrednictwem urządzeń mobilnych typu smartfon, tablet. Pozwala na kontrolę swoich finansów w dowolnym miejscu i czasie.

Aplikacja mobilna umożliwia:

  • przeglądanie informacji o zgromadzonych środkach finansowych na swoich rachunkach
  • dostęp do historii operacji
  • prezentowanie informacji o stanie konta oraz ostatniej operacji bez konieczności logowania się do Aplikacji (domyślnie opcja wyłączona, dostępna w Ustawieniach)
  • dostęp do informacji o kredytach, lokatach
  • wykonanie przelewów zwykłych, zdefiniowanych, podatkowych, płatności podzielonych (Split Payment)
  • wykonywanie przelew QR
  • zakładanie i likwidacja lokat
  • zatwierdzanie operacji bankowych autoryzacją mobilną – zastąpienie papierowych list haseł, haseł SMS
  • wyszukanie oddziałów i bankomatów, wykonanie połączenia telefonicznego do banku czy wysłanie e-maila przed zalogowaniem do aplikacji

Korzystanie z aplikacji mobilnej Nasz Bank jest bezpłatne

 

nasz bank autoryzacja

 

Korzyści Klienta:

  • mobilność aplikacja Nasz Bank dostosowana jest do urządzeń przenośnych: telefony komórkowe, tablety
  • dostepność usług banku z przenośnych urządzeń np. telefonu, tabletu 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na miejsce i czas
  • wygoda - wygodna kontrola środków na rachunkach
  • mobilna autoryzacja dyspozycji składanych w systemie bankowości internetowej
  • satysfakcja korzystania z usług banku

Funkcje podstawowe - szybkie skróty do najczęściej wykorzystywanych opcji dostępne są bezpośrednio po zalogowaniu do aplikacji Nasz Bank

Przelew, Historia operacji, Mobilna Autoryzacja, Wiadomości

  • przelew – formatka przelewu dowolnego
  • historia operacji – historia i szczegóły rachunku, saldo
  • mobilna autoryzacja - alternatywny sposób potwierdzania operacji wykonywanych w bankowości internetowej,
  • wiadomości – powiadomienia transakcyjne, o uznaniu czy obciążeniu rachunku, wiadomości z banku

Finanse i Płatności:

  • przelewy własne, krajowe, natychmiastowe
  • przelewy do ZUS oraz przelewy podatkowe/celne
  • powtarzanie wykonanych przelewów
  • przelew zwrotny
  • przelew QR – wykonywanie transakcji skanując kod QR
  • sm@rt wypłata
  • zakładanie i likwidowanie lokat
  • szczegóły, harmonogram i historia kredytów

Funkcje dodatkowe :

  • informacje o saldzie rachunku i ostatniej operacji widoczne przed zalogowaniem
  • logowanie odciskiem palca lub z wykorzystaniem geometrii twarzy
  • wyszukanie oddziałów i bankomatów
  • jednym kliknięciem bezpośrednie wybranie telefonu do banku czy wysłanie maila
  • wysłanie numeru rachunku przez e-mail, SMS, media społecznościowe itd.

Ustawienia:

dostosuj funkcje aplikacji Nasz Bank do tego, co lubisz:

ustaw e-PIN, logowanie, powiadomienia i swoje profile.

 

Instalacja aplikacji Nasz Bank "krok po kroku":

 

  •  Ze sklepu Google Play należy pobrać aplikację Nasz Bank

Aplikację należy pobrać ze sklepu Google Play (dla Android) , a od listapada będzie również można pobrać z App Store (dla iOS) 

 https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.novum.mobile2&hl=pl

 

gd2

  •  Uruchomić aplikację i postępować zgodnie z wyświetlonymi komunikatami.

 Krok 2

  • Zalogować się do serwisu bankowości internetowej Internet Banking w celu dodania urządzenia mobilnego

 Krok 3

Wybieramy opcję Dodaj urządzenie i postępujemy zgodnie z komunikatami wyświetlonymi przez system:

- podajemy nazwę urządzenia

Krok 3.2

- wpisujemy otrzymany kod z SMS

- skanujemy QR kod wyświetlony w bankowości internetowej

- ustalamy e-PIN do Aplikacji – długość kodu e-PIN powinna mieścić się między 5 a 20 znakami

 

 

  • Należy ustalić e-PIN do Aplikacji – długość kodu e-PIN powinna mieścić się między 5 a 20 znakami

 Krok 4

 

  • Po poprawnym zapisaniu danych pojawi się komunikat „Proces aktywacji zakończył się pomyślnie”.

 

Szczegółowe informacje znajdują się w Instrukacji użytkownika Aplikacji mobilnej Nasz Bank

Polityka prywatnosci aplikacji mobilnej

 

Zapraszamy do korzystania z Aplikacji mobilnej Nasz Bank

Uprzejmie informujemy, iż w miesiącu październik 2019
w Banku Spółdzielczym w Wysokiem Mazowieckiem obowiązuje:

Średni WIBOR 1-miesięczny – 1,64%

Średni WIBOR 3-miesięczny – 1,72%

WIBOR 3-miesięczny na 30.08.2019 – 1,72%

WIBOR 3-miesięczny na 30.09.2019 – 1,72%

Średni koszt pozyskania środków depozytowych
na dzień 31.08.2019 wyniósł 0,87%

 

Uprzejmie informujemy, iż w miesiącu wrześniu 2019
w Banku Spółdzielczym w Wysokiem Mazowieckiem obowiązuje:

Średni WIBOR 1-miesięczny – 1,64%

Średni WIBOR 3-miesięczny – 1,72%

WIBOR 3-miesięczny na 31.05.2019 – 1,72%

WIBOR 3-miesięczny na 30.08.2019 – 1,72%

Średni koszt pozyskania środków depozytowych
na dzień 31.07.2019 wyniósł 0,85%

 

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, że od 10 września 2019 r. zmieni się sposób logowania oraz sposób zatwierdzania transakcji w Systemie Bankowości Internetowej naszego Banku. Zmiany te związane
są z koniecznością dostosowania Intenet Bankingu do przepisów dyrektywy PSD II, która wymaga tzw. "silnego uwierzytelniania" w procesie logowania oraz zatwierdzania transakcji.

W związku z tym w naszym Banku zostały wycofane listy haseł jednorazowych do zatwierdzenia transakcji i zastąpiono je hasłami SMS.

Zgodnie z zaleceniami dyrektywy PSD II w zakresie silnego uwierzytelniania z dniem 10 września 2019 r. zostanie wprowadzona konieczność zdefiniowania w systemie 4-cyfrowego kodu uwierzytelnienia SMS oraz wprowadzenia obowiązku potwierdzania logowania do systemu oraz zatwierdzania transakcji hasłem SMS oraz kodem uwierzytelnienia SMS.

W celu ułatwienia pierwszego logowania się do systemu od 10 września 2019 r. oraz ustanowienia kodu uwierzytelnienia SMS prosimy o zapoznanie się z niżej opublikowanym opisem wprowadzanych zmian.

Opis zmian w Internet Bankingu

 

 

Uprzejmie informujemy, iż w miesiącu sierpniu 2019
w Banku Spółdzielczym w Wysokiem Mazowieckiem obowiązuje:

Średni WIBOR 1-miesięczny – 1,64%

Średni WIBOR 3-miesięczny – 1,72%

WIBOR 3-miesięczny na 31.05.2019 – 1,72%

WIBOR 3-miesięczny na 31.07.2019 – 1,72%

Średni koszt pozyskania środków depozytowych
na dzień 30.06.2019 wyniósł 0,85%

 

Uprzejmie informujemy, iż w miesiącu lipcu 2019
w Banku Spółdzielczym w Wysokiem Mazowieckiem obowiązuje:

Średni WIBOR 1-miesięczny – 1,64%

Średni WIBOR 3-miesięczny – 1,72%

WIBOR 3-miesięczny na 31.05.2019 – 1,72%

WIBOR 3-miesięczny na 28.06.2019 – 1,72%

Średni koszt pozyskania środków depozytowych
na dzień 31.05.2019 wyniósł 0,87%

 

 

Uprzejmie informujemy, iż w miesiącu czerwcu 2019
w Banku Spółdzielczym w Wysokiem Mazowieckiem obowiązuje:

Średni WIBOR 1-miesięczny – 1,64%

Średni WIBOR 3-miesięczny – 1,72%

WIBOR 3-miesięczny na 31.05.2019 – 1,72%

WIBOR 3-miesięczny na 28.02.2019 – 1,72%

Średni koszt pozyskania środków depozytowych
na dzień 30.04.2019 wyniósł 0,87%

 

 

 Bank Spółdzielczy w Wysokiem Mazowieckiem umożliwił swoim klientom składanie wniosków o wypłatę świadczenia w programie „Rodzina 500+” oraz w programie ,,Dobry Start” za pomocą bankowości elektronicznej.  Oznacza to, że osoby posiadające rachunek w naszym Banku wraz z usługą Internet Banking mogą bez wychodzenia z domu, samodzielnie wypełnić i złożyć wniosek o wypłatę świadczenia w programie „Rodzina 500+” oraz ,,Dobry Start”.

 

 Osoby, które nie posiadają rachunku z dostępem do bankowości elektronicznej w Banku Spółdzielczym w Wysokiem Mazowieckiem, a będą chciały skorzystać z możliwości złożenia wniosku za pośrednictwem naszego Banku mogą otworzyć rachunek - zapraszamy do zapoznania się z ofertą rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w naszym Banku.

 

O Programie

Program "Rodzina 500+" to świadczenie wychowawcze skierowane do polskich rodzin.

Zgodnie z programem, z pomocy państwa w wychowaniu dzieci skorzystają rodzice oraz opiekunowie dzieci w wieku do 18 r. życia. Rodzina z niepełnoletnimi dziećmi będzie mogła otrzymać 500 zł na każde dziecko niezależnie od dochodu.

Szczegółowe informacje o programie "Rodzina 500+" można znaleźć na stronie Ministerstwa Rodziny Pracy i Polityki Społecznej oraz na stronie obywatel.gov.pl.

Program „Dobry start” to świadczenie wychowawcze skierowane do polskich rodzin.

Wyprawkę otrzymają uczniowie do 20 lub, w przypadku niepełnosprawności, do 24 roku życia, z wyłączeniem dzieci, które w roku szkolnym 2019/2020 idą do przedszkola lub tzw. "zerówki". Dobry start to 300 zł na wprawkę szkolną dla uczniów, bez względu na dochód rodziny.

We wszystkich województwach uruchomiono specjalne numery kontaktowe, za pośrednictwem których można uzyskać informacje dotyczące programu "Rodzina 500+" oraz ,,Dobry start” Infolinie - w Ministerstwie Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej oraz w urzędach wojewódzkich czynne są w godzinach pracy urzędów. Mogą z nich skorzystać rodzice i opiekunowie zainteresowani świadczeniem, ale także pracownicy samorządów.

W przypadku wątpliwości dotyczących programu "Rodzina 500+" lub „Dobry start”zadzwoń na infolinię MRPiPS

 

 Zapraszamy do składania wniosków za pomocą bankowości elektronicznej naszego Banku!

 

 

 

 

 

Podkategorie