BLIK - zobacz jakie to wygodne

W Aplikacji mobilnej Nasz Bank dostępne są usługi BLIK. Dzięki nim możliwe jest przeprowadzanie transakcji (wypłaty i płatności za zakupy) z wykorzystaniem sześciocyfrowego kodu wyświetlanego w aplikacji mobilnej, który służy do akceptowania operacji na telefonie. Transakcje BLIK są bezpieczne, wygodne, realizowane szybko bez zwłoki i pozbawione ryzyka przechwycenia przez niepowołane osoby danych klienta. W trakcie akceptacji transakcji klient ma ponowną możliwość weryfikacji jej na ekranie telefonu. Usługi BLIK dają możliwość przeprowadzania transakcji przy użyciu smartfona, bez konieczności posiadania przy sobie kart płatniczych.

mojeID – narzędzie potwierdzania tożsamości

Potwierdź swoją tożsamość online za pomocą usługi mojeID, która pozwala

m.in. na wygodne założenie Profilu Zaufanego bez wychodzenia z domu.

 Raportowanie dostępności usługi PSD2

 

Zgodnie z wymogami określonymi w art. 32 ust. 4 Rozporządzenia Delegowanego Komisji (UE) 2018/389 z dnia 27.11.2017r. uzupełniającego dyrektywę Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2015/2366 Bank Spółdzielczy w Wysokiem Mazowieckiem, wypełniając obowiązek raportowy, przedstawia dostępności interfejsu PSD2 oraz systemu bankowości internetowej.

 

Za okres 01.04.2022 r. – 30.04.2022 r. (liczba minut w miesiącu: 43 200; liczba sekund w miesiącu: 2 592 000)

 

AI PSD2

Bankowość internetowa

Raportowany miesiąc

Dostępność (%)

Niedostępność (%)

Dostępność (%)

Niedostępność (%)

01.04.2022 – 30.04.2022

100

0 100 0

 

 

Jeśli jesteś certyfikowanym zewnętrznym dostawcą usług (TPP) lub złożyłeś wniosek w KNF o wydanie zezwolenia na świadczenie usług wynikających z dyrektywy PSD2 (AIS, PIS lub CAF), przygotowaliśmy dla Ciebie specjalny interfejs dostępowy (API). Wszystkie niezbędne informacje, dokumentacja API oraz środowisko testowe znajdują się na naszym portalu dla dewelopera: Portal dewelopera Banku Spółdzielczego w Wysokiem Mazowieckiem