Uprzejmie informujemy, iż w miesiącu listopadzie 2019
w Banku Spółdzielczym w Wysokiem Mazowieckiem obowiązuje:

Średni WIBOR 1-miesięczny – 1,63%

Średni WIBOR 3-miesięczny – 1,72%

WIBOR 3-miesięczny na 30.08.2019 – 1,72%

WIBOR 3-miesięczny na 31.10.2019 – 1,71%

Średni koszt pozyskania środków depozytowych
na dzień 30.09.2019 wyniósł 0,86%

 

AKTUALNE PROMOCJE

 Promocje Orange:

„Rozmowy i SMS-y bez limitu + pakiet GB w Orange na kartę”

„Sypnęło gigabajtami”

„Masz za staż”

„Skarbonka”

 

T-Mobile:

„Video bez limitu danych”
i ewentualnie:

„Nielimitowane rozmowy, SMS-y i 10 GB za 25 zł”

 

 

900x250

Rozmowy i SMS-y bez limitu + pakiet GB w Orange na kartę

W Orange na kartę dzięki usłudze masz nielimitowane połączenia do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych oraz nielimitowane SMS-y, a do tego gigantyczny pakiet danych. Włącz, doładuj i swobodnie korzystaj z telefonu.

W Orange na kartę to Ty decydujesz, jak długo chcesz korzystać z usługi:

- jednorazowa- otrzymasz nielimitowane rozmowy, SMS-y i 15 GB na 31 dni.

Pamiętaj o doładowaniu konta przez serwis bankowy, by zapewnić środki na aktywację usługi, następnie wpisz z klawiatury telefonu kod: *101*1*31# i zatwierdź.

- cykliczna – otrzymasz nielimitowane rozmowy, SMS-y i 15 GB na 31 dni.

Dla Twojej wygody usługa automatycznie się odnawia co 31 dni, a z Twojego konta głównego pobierana jest kwota 30zł. Dzięki temu cieszysz się wygodą nieprzerwanego korzystania z rozmów i SMS-ów do wszystkich.

Zleć stałe doładowanie telefonu w Twoim banku, by co miesiąc zapewnić środki na koncie, a następnie wpisz z klawiatury telefonu kod: *101*2*31# i zatwierdź - usługa będzie automatycznie odnawiana co cykl.

Usługa „Rozmowy i SMS-y bez limitu + pakiet GB” jest również dostępna na 10, 7, 5 i 3 dni - tak, jak potrzebujesz:

Ważność

Pakiet GB

Cena

Jak włączyć*

10 dni

5 GB

10 zł

AKT10 na 630

7 dni

3 GB

7 zł

AKT7 na 630

5 dni

2 GB

5 zł

AKT5 na 630

3 dni

1 GB

3 zł

AKT3 na 630

*koszt SMS do Orange wg taryfy Abonenta

Jeśli posiadasz aplikację mobilną Mój Orange, każdą usługę możesz włączyć po zalogowaniu na konto.

Wybierz rozwiązanie dopasowane do Twoich potrzeb, szczegóły oferty poznasz tutaj: Oferta bez limitu.

Regulamin:

https://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/2006207/4108713685.pdf

https://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/2006207/4108713675.pdf

 

 NaszBank ico m

 

Bank Spółdzielczy w Wysokiem Mazowieckiem udostępnił swoim klientom Aplikację mobilną Nasz Bank. Aplikacja umożliwia obsługę rachunków bankowych Klienta (użytkownika serwisu bankowości elektronicznej) za pośrednictwem urządzeń mobilnych typu smartfon, tablet. Pozwala na kontrolę swoich finansów w dowolnym miejscu i czasie.

Aplikacja mobilna umożliwia:

  • przeglądanie informacji o zgromadzonych środkach finansowych na swoich rachunkach
  • dostęp do historii operacji
  • prezentowanie informacji o stanie konta oraz ostatniej operacji bez konieczności logowania się do Aplikacji (domyślnie opcja wyłączona, dostępna w Ustawieniach)
  • dostęp do informacji o kredytach, lokatach
  • wykonanie przelewów zwykłych, zdefiniowanych, podatkowych, płatności podzielonych (Split Payment)
  • wykonywanie przelew QR
  • zakładanie i likwidacja lokat
  • zatwierdzanie operacji bankowych autoryzacją mobilną – zastąpienie papierowych list haseł, haseł SMS
  • wyszukanie oddziałów i bankomatów, wykonanie połączenia telefonicznego do banku czy wysłanie e-maila przed zalogowaniem do aplikacji

Korzystanie z aplikacji mobilnej Nasz Bank jest bezpłatne

 

nasz bank autoryzacja

 

Korzyści Klienta:

  • mobilność aplikacja Nasz Bank dostosowana jest do urządzeń przenośnych: telefony komórkowe, tablety
  • dostepność usług banku z przenośnych urządzeń np. telefonu, tabletu 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na miejsce i czas
  • wygoda - wygodna kontrola środków na rachunkach
  • mobilna autoryzacja dyspozycji składanych w systemie bankowości internetowej
  • satysfakcja korzystania z usług banku

Funkcje podstawowe - szybkie skróty do najczęściej wykorzystywanych opcji dostępne są bezpośrednio po zalogowaniu do aplikacji Nasz Bank

Przelew, Historia operacji, Mobilna Autoryzacja, Wiadomości

  • przelew – formatka przelewu dowolnego
  • historia operacji – historia i szczegóły rachunku, saldo
  • mobilna autoryzacja - alternatywny sposób potwierdzania operacji wykonywanych w bankowości internetowej,
  • wiadomości – powiadomienia transakcyjne, o uznaniu czy obciążeniu rachunku, wiadomości z banku

Finanse i Płatności:

  • przelewy własne, krajowe, natychmiastowe
  • przelewy do ZUS oraz przelewy podatkowe/celne
  • powtarzanie wykonanych przelewów
  • przelew zwrotny
  • przelew QR – wykonywanie transakcji skanując kod QR
  • sm@rt wypłata
  • zakładanie i likwidowanie lokat
  • szczegóły, harmonogram i historia kredytów

Funkcje dodatkowe :

  • informacje o saldzie rachunku i ostatniej operacji widoczne przed zalogowaniem
  • logowanie odciskiem palca lub z wykorzystaniem geometrii twarzy
  • wyszukanie oddziałów i bankomatów
  • jednym kliknięciem bezpośrednie wybranie telefonu do banku czy wysłanie maila
  • wysłanie numeru rachunku przez e-mail, SMS, media społecznościowe itd.

Ustawienia:

dostosuj funkcje aplikacji Nasz Bank do tego, co lubisz:

ustaw e-PIN, logowanie, powiadomienia i swoje profile.

 

Instalacja aplikacji Nasz Bank "krok po kroku":

 

  •  Ze sklepu Google Play należy pobrać aplikację Nasz Bank

Aplikację należy pobrać ze sklepu Google Play (dla Android) , a od listapada będzie również można pobrać z App Store (dla iOS) 

 https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.novum.mobile2&hl=pl

 

gd2

  •  Uruchomić aplikację i postępować zgodnie z wyświetlonymi komunikatami.

 Krok 2

  • Zalogować się do serwisu bankowości internetowej Internet Banking w celu dodania urządzenia mobilnego

 Krok 3

Wybieramy opcję Dodaj urządzenie i postępujemy zgodnie z komunikatami wyświetlonymi przez system:

- podajemy nazwę urządzenia

Krok 3.2

- wpisujemy otrzymany kod z SMS

- skanujemy QR kod wyświetlony w bankowości internetowej

- ustalamy e-PIN do Aplikacji – długość kodu e-PIN powinna mieścić się między 5 a 20 znakami

 

 

  • Należy ustalić e-PIN do Aplikacji – długość kodu e-PIN powinna mieścić się między 5 a 20 znakami

 Krok 4

 

  • Po poprawnym zapisaniu danych pojawi się komunikat „Proces aktywacji zakończył się pomyślnie”.

 

Szczegółowe informacje znajdują się w Instrukacji użytkownika Aplikacji mobilnej Nasz Bank

Polityka prywatnosci aplikacji mobilnej

 

Zapraszamy do korzystania z Aplikacji mobilnej Nasz Bank

Uprzejmie informujemy, iż w miesiącu październik 2019
w Banku Spółdzielczym w Wysokiem Mazowieckiem obowiązuje:

Średni WIBOR 1-miesięczny – 1,64%

Średni WIBOR 3-miesięczny – 1,72%

WIBOR 3-miesięczny na 30.08.2019 – 1,72%

WIBOR 3-miesięczny na 30.09.2019 – 1,72%

Średni koszt pozyskania środków depozytowych
na dzień 31.08.2019 wyniósł 0,87%

 

Uprzejmie informujemy, iż w miesiącu wrześniu 2019
w Banku Spółdzielczym w Wysokiem Mazowieckiem obowiązuje:

Średni WIBOR 1-miesięczny – 1,64%

Średni WIBOR 3-miesięczny – 1,72%

WIBOR 3-miesięczny na 31.05.2019 – 1,72%

WIBOR 3-miesięczny na 30.08.2019 – 1,72%

Średni koszt pozyskania środków depozytowych
na dzień 31.07.2019 wyniósł 0,85%

 

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, że od 10 września 2019 r. zmieni się sposób logowania oraz sposób zatwierdzania transakcji w Systemie Bankowości Internetowej naszego Banku. Zmiany te związane
są z koniecznością dostosowania Intenet Bankingu do przepisów dyrektywy PSD II, która wymaga tzw. "silnego uwierzytelniania" w procesie logowania oraz zatwierdzania transakcji.

W związku z tym w naszym Banku zostały wycofane listy haseł jednorazowych do zatwierdzenia transakcji i zastąpiono je hasłami SMS.

Zgodnie z zaleceniami dyrektywy PSD II w zakresie silnego uwierzytelniania z dniem 10 września 2019 r. zostanie wprowadzona konieczność zdefiniowania w systemie 4-cyfrowego kodu uwierzytelnienia SMS oraz wprowadzenia obowiązku potwierdzania logowania do systemu oraz zatwierdzania transakcji hasłem SMS oraz kodem uwierzytelnienia SMS.

W celu ułatwienia pierwszego logowania się do systemu od 10 września 2019 r. oraz ustanowienia kodu uwierzytelnienia SMS prosimy o zapoznanie się z niżej opublikowanym opisem wprowadzanych zmian.

Opis zmian w Internet Bankingu

 

 

Podkategorie