BLIK - zobacz jakie to wygodne

W Aplikacji mobilnej Nasz Bank dostępne są usługi BLIK. Dzięki nim możliwe jest przeprowadzanie transakcji (wypłaty i płatności za zakupy) z wykorzystaniem sześciocyfrowego kodu wyświetlanego w aplikacji mobilnej, który służy do akceptowania operacji na telefonie. Transakcje BLIK są bezpieczne, wygodne, realizowane szybko bez zwłoki i pozbawione ryzyka przechwycenia przez niepowołane osoby danych klienta. W trakcie akceptacji transakcji klient ma ponowną możliwość weryfikacji jej na ekranie telefonu. Usługi BLIK dają możliwość przeprowadzania transakcji przy użyciu smartfona, bez konieczności posiadania przy sobie kart płatniczych.

 Raportowanie dostępności usługi PSD2

 

Zgodnie z wymogami określonymi w art. 32 ust. 4 Rozporządzenia Delegowanego Komisji (UE) 2018/389 z dnia 27.11.2017r. uzupełniającego dyrektywę Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2015/2366 Bank Spółdzielczy w Wysokiem Mazowieckiem, wypełniając obowiązek raportowy, przedstawia dostępności interfejsu PSD2 oraz systemu bankowości internetowej.

 

Za okres 01.03.2024 r. – 31.03.2024 r. (liczba minut w miesiącu: 44 580; liczba sekund w miesiącu: 2 674 800)

 

AI PSD2

Bankowość internetowa

Raportowany miesiąc

Dostępność (%)

Niedostępność (%)

Dostępność (%)

Niedostępność (%)

01.03.2024 – 31.03.2024

99,87

0,13 99,99 0,01