Bank Spółdzielczy w Wysokiem Mazowieckiem, w ramach współpracy z Krajową Izbą Rozliczeniową S.A., pośredniczy w świadczeniu usług certyfikacyjnych poprzez wydawanie zestawów do składania podpisu elektronicznego:

Zastosowanie

Dokumenty opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym (do tego służą certyfikaty kwalifikowane), w myśl Ustawy o podpisie elektronicznym mają rangę dokumentu podpisanego własnoręcznie, tak więc mogą być np. wykorzystane do rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych.

 Inne zastosowania powyższych certyfikatów to np.:

  1. kontakt drogą elektroniczną z Urzędem Skarbowym - wysyłanie i podpisanie deklaracji podatkowych;
  2. wystawianie faktur elektronicznych
  3. kontakty z urzędami administracji publicznej
  4. występowanie w przetargach i aukcjach elektronicznych
  5. podpisywanie wiążących umów
  6. składanie wniosków do Krajowego Rejestru Sądowego
  7. elektroniczna dokumentacja medyczna

Dokumenty

Dokumenty potrzebne do uzyskania podpisu elektronicznego:

Umowy i zamówienia

Dokumenty

 

Więcej informacji uzyskasz dzwoniąc pod numer 86 275 24 05 lub pisząc na adres sekretariat@bswm.pl